کد خبر: ۱۹۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از برقراری جو پایدار و آرام در بیشتر مناطق کشور طی روزهای آینده خبر داد و گفت: در برخی مناطق کشور افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.
ناطقان: احد وظیفه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اظهارکرد: طی دو روز آینده به‌ویژه در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های همدان، مرکزی، شرق لرستان، غرب و جنوب اصفهان، چهار محال و بختیاری و شمال فارس رگبار پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه (۲۲ خرداد) تا اواخر هفته در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار خواهیم داشت، گفت: تنها در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد را انتظار داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: طی دو روز آینده در نوار شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید سبب خیزش گرد و خاک و کاهش موقت دما در حدود سه تا پنج درجه سانتیگراد خواهد شد و از روز چهارشنبه (22 خرداد) تا اواخر هفته جوی آرام و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه امشب هوای تهران کمی ابری و نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و رعد و برق خواهد بود،گفت: فردا (21 خرداد) آسمان تهران صاف، در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای پایتخت فردا ۳۵ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان اظهارکرد: پس فردا (۲۲ خرداد) هوای تهران صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای تهران در این روز در گرمترین زمان به ۳۶ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین