کد خبر: ۱۹۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه را برای مصرف کنندگان بین ۱۰۳ تا ۱۰۴ هزارتومان اعلام کرد و گفت: هیچ افزایش یا کاهشی در قیمت ها نخواهیم داشت.
ناطقان: علی اصغر ملکی  با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی طی هفته‌های اخیر و بعد از ماه مبارک رمضان تغییری نداشته است، گفت: هیچ اتفاق خاصی در بازار رخ نداده و بازار بسیار آرام است.

وی با اشاره به اینکه بازار دچار رکود است، ادامه داد: واردات گوشت نیز برقرار و در حال توزیع در بازار است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه را بین ۱۰۳ تا ۱۰۴ هزارتومان برای مصرف کنندگان اعلام کرد و افزود: برای روزهای آینده پیش بینی خاصی در مورد قیمت‌ها نداریم چرا که هوا رو به گرم شدن است و عرضه دام نیز باید زیاد شود.

ملکی گفت: اگر خروج دام از کشور کنترل شود با ثبات قیمت‌ها در داخل مواجه خواهیم بود.

وی درباره اینکه آیا با این شرایط با کاهش قیمت مواجه نخواهیم بود، افزود: با توجه به وضعیت خوب بارش‌ها در سالجاری و مراتع مناسب، دامداران در عرضه دام‌های خود به بازار تعجیل نمی‌کنند و به مرور این کار را انجام می‌دهند. بنابراین پیش بینی نمی‌شود اتفاق خاصی در بازار رخ دهد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین