کد خبر: ۱۹۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
مدیر عامل موسسه «بهمن سبز» از بازسازی سالن شماره ۲ سینما «بهمن» تهران در ماه محرم خبر داد.
ناطقان: مدیر عامل موسسه «بهمن سبز» از بازسازی سالن شماره ۲ سینما «بهمن» تهران در ماه محرم خبر داد.

محمود کاظمی گفت: خوشبختانه اکران عید فطر در سراسر کشور پررونق بوده است و سینما‌های حوزه هنری هم روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذارند. همچنین استقبالی که از «ما همه با هم هستیم» در سینما‌های کل کشور و حوزه هنری شده، قابل توجه بوده است.

وی ادامه داد: با وجود شرایط اقتصادی و اجتماعی، تلاش می‌کنیم بازسازی، نوسازی و تجهیز سینما‌های حوزه هنری را متوقف نکنیم اگرچه در این شرایط سینماداری به حرفه‌ای با هزینه بالا تبدیل شده است. ان‌شاءالله محرم امسال، (شهریورماه) سالن دوم سینما «بهمن» تهران را تعطیل و نوسازی و تجهیز می‌کنیم. تجربه بازسازی سالن یک سینما «بهمن» با افزایش مخاطب و فروش ثابت کرد که این سینما همچنان، یکی از سالن‌های پرمخاطب پایتخت است و می‌تواند حضوری موثر در چرخه اکران تهران داشته باشد.

مدیر عامل موسسه «بهمن سبز» در پایان گفت: این روز‌ها در حال ساخت سالن شماره ۲ سینما «سپهر» ساری هستیم. این سینمای تک سال نی، یکی از مهمترین سینما‌های استان است و مخاطب بالایی دارد. سالن شماره ۲ این سینما با ظرفیت ۷۰ صندلی ان‌شاءالله نیمه تابستان به بهره‌برداری می‌رسد. سالن اصلی سینما «سپهر» ۹۷۵ صندلی دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین