کد خبر: ۱۹۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران از بهره مندی ۷۰۲۳ خانوار از زکات فطره خبر داد و گفت: در مجموع ۲ میلیارد تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.
ناطقان: جواد صفاری با بیان اینکه با برنامه ریزیهای انجام شده زکات فطره در سه مرحله برای امور مددجویان هزینه شد، ادامه داد: ۲ میلیارد تومان فطریه پرداختی مردم در مرحله اول به ۳۱۹۱ خانوار، در مرحله دوم ۱۹۳۷ و در مرحله سوم نیز به ۱۸۹۵ خانوار تحت حمایت تعلق گرفت.


وی با اشاره به اینکه مبلغ ذکر شده شامل فطریه عام و سادات بوده است، بیان کرد:  در مرحله اول یک میلیارد تومان، در مراحل دوم و سوم نیز در مجموع یک میلیارد تومان برای امور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اختصاص یافت.


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه پرداخت فطریه در شش سرفصل پرداخت می شود، افزود: تامین هزینه‌های بیماران خاص و صعب العلاج، کمک هزینه دانشجویان، مساعدتهای موردی، تامین لوازم ضروری، پرداخت اجازه مسکن و پرداخت هزینه‌های درمان (فرانشیز) سرفصل‌هایی است که فطریه برای آنها پرداخت می شود.


صفاری تاکید کرد: بر اساس نیاز سنجی مددکاران خانوارهای واجد شرایط معرفی و بر اساس نیاز آنها فطریه از طریق صندوق امداد ولایت به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.


وی یادآور شد:  ۶۴۶۷ خانوار از فطریه عام و ۵۵۶ خانوار از فطریه سادات بهره مند شدند.


صفاری خاطر نشان کرد: کفارات عمد و غیر عمد نیز به خرید نان و ماکارونی برای مددجویان اختصاص می یابد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین