کد خبر: ۱۹۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان این که شورای آرد و نان استان تهران پیشنهاد افزایش قیمت نان را داده است، گفت: افزایش خودسرانه قیمت نان ممنوع است.
ناطقان: محمد امامی امین در خصوص تخلف برخی از نانوایی های این استان در افزایش قیمت نان اظهار داشت: در بخش هایی که در تولید یک نان تاثیر دارند در ۳ الی ۴ سال اخیر شاهد افزایش قیمت هستیم.

وی افزود: قیمت آرد افزایش نداشته است، اما اجاره بها و دستمزد، مالیات، عوارض، برق، آب، گاز و… شاهد افزایش قیمت بوده است و اینکه فکر کنیم، با عدم افزایش قیمت آرد جلوی افزایش قیمت متغیرهای موثر بر قیمت نان نبودیم، تفکر غیر کارشناسی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران اضافه کرد: بنابراین باید یک افزایش قیمتی برای جبران هزینه های نانواها داشته باشیم، اما اینکه برخی از نانواها خودسرانه و بدون رعایت ضوابط و قواعد اقدام به افزایش قیمت نان کنند، تخلف است.

وی ادامه داد: شورای آرد و نان استان تهران مصوبه ای در خصوص افزایش قیمت نان تهیه و به کارگروه تنظیم بازار کشور فرستاده و منتظر موافقت دولت با افزایش قیمت نان است، اما هنوز ابلاغیه ای در این خصوص نداشتیم و لذا تمام نانواهایی که افزایش قیمت داشته اند، تخلف کرده اند و باید صبر کنند، تا مصوبه کارگروه تنظیم بازار در این خصوص انجام شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین