کد خبر: ۱۹۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
ترامپ:
رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه با اشاره به اینکه ایران راه رهایی از تحریم‌ها را بلد است، ادعا کرد: ایران خیلی خوب می‌داند که باید چه‌کار کند اما انجام آن‌ها خودداری می‌کند.
ناطقان: به نقل از ام‌بی‌اس نیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در کنفرانسی خبری در رابطه با خروج یکجانبه آمریکا از برجام مدعی شد: زمانی که من رئیس‌جمهور شدم، از توافق هسته‌ای بیرون آمدم و حال ایران با مشکلاتی مواجه شده است. ما صادرات نفت و آهن آن‌ها را محدود کرده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایران راه رهایی از تحریم‌ها را بلد است، ادعا کرد: ایران خیلی خوب می‌داند که باید چه‌کار کند اما انجام آن‌ها خودداری می‌کند.

دونالد ترامپ با تاکید مجدد بر تمایل آمریکا برای مذاکره با تهران اظهار کرد: از زمان خروجمان از توافق، ایران دیگر همانند قبل نیست و مایلیم که با این کشور به توافقی دست یابیم. اگر به توافقی با ایران دست یابیم، بسیار خوب خواهد شد اما اگر به توافق نیز نرسیم، بازهم خوب است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین