کد خبر: ۱۹۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
مدیر کل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت از پوشش بیمه ای پنج هزار پرونده بیماران مجهول‌الهویه تا سقف اعتبار ۱۰ میلیارد تومان خبر داد.
ناطقان: داوود حاجی قاسمعلی از انعقاد تفاهم نامه بین سازمان بیمه سلامت با سازمان بهزیستی در راستای پوشش بیمه ای افراد مجهول الهویه خبر داد و افزود: بر اساس این تفاهم نامه بیمه سلامت متعهد شده است تا پنج هزار پرونده متعلق به بیماران مجهول الهویه را تا سقف اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بر عهده بگیرد.

وی گفت: با توجه به محدودیت منابع نمی‌توان بیش از این تعداد را تحت پوشش بیمه سلامت قرار داد.

حاج قاسمعلی هم چنین در خصوص بیمه زندانیان اظهار کرد: سقف اعتبار در نظر گرفته شده برای زندانیان براساس تفاهم‌نامه بین سازمان بیمه سلامت و اداره کل زندان‌ها ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و شامل تمامی خدمات در بخش سرپایی و بستری در بیمارستان‌های دولتی می‌شود.

وی ادامه داد: از یکسو اطلاعات زندانیان محرمانه است و از سوی دیگر چون تعداد زندانی‌ها ثابت نیست، ارائه خدمات بیمه‌ای به این قشر را مشکل ساخته است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین