کد خبر: ۱۹۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
بلومبرگ اعلام کرد یک نفتکش حامل نفت امارات در دریای عمان دچار آتش سوزی شده است.
ناطقان: به نقل از بلومبرگ، یک نهاد دریایی انگلیس اعلام کرد در حال تحقیق درباره حادثه امروز در دریای عمان است که طی آن یک نفتکش پیام خطری را برای بندری در امارات ارسال کرد.

یک مقام بندر فجیره امارات و فردی مطلع گفتند نفتکشی به نام فرونت الطائر در حال سوختن بوده است. این نفتکش حامل محموله نفتی از ابوظبی امارات بود.

هنوز در مورد علت این حادثه اطلاعاتی منتشر نشده است. اداره عملیات تجارت دریایی انگلیس در این باره در وبسایت خود نوشت: انگلیس و شرکایش در حال بررسی موضوع هستند.

در پی این حادثه قیمت نفت ۱.۸ درصد رشد کرد و به ۶۰ دلار و ۹۹ سنت در هر بشکه رسید.

به گزارش تسنیم، صبح امروز برخی منابع خبری از هدف قرار گرفتن دو نفتکش در دریای عمان خبر دادند. یونیوز اعلام کرد داده‌هایی دریافت کرده است مبنی بر این که یکی از دو نفتکش هدف قرار گرفته در دریای عمان به زودی غرق می‌شود.
 
نفت‌کش‌های هدف قرارگرفته در دریای عمان کجایی بودند؟

نفت‌کش‌هایی که خبر آمده ساعتی‌پیش در دریای عمان هدف‌قرار‌گرفته‌اند، یکی «Front Altair» بود با پرجم جزایر مارشال و دیگری «Kokuka Courageous» با پرچم پاناما بوده‌اند و کارکنان‌شان را بیرون می‌آورند.

نفت‌کش‌ها از ابوظبی نفت بار زده‌بودند و می‌آمدند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: نفتکش ها ، نفت ، امارات
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین