کد خبر: ۱۹۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال سرانجام معرفی شد.
ناطقان: به نقل از سایت باشگاه استقلال،  با اعلام امیر حسین فتحی مدیرعامل استقلال آندره‌آ استراماچونی با قراردادی دوساله سرمربی استقلال شد.

در چند روز گذشته بابت حضور یا عدم حضور این مربی ایتالیایی در تیم استقلال صحبت های ضد و نقیضی مطرح می شد اما سایت باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که این مربی سرانجام با این باشگاه به توافق رسمی رسیده است.

همچنین سایت فوتبال ایتالیا هم گزارش کرده که باشگاه استقلال قرارداد دوساله ای با این مربی منعقد کرده و مذاکرات از تقریبا یک ماه قبل شروع شده اما سایت اسکای اسپورت ایتالیا چهارشنبه شب ادعا کرد قرارداد منعقد شده و طرفین به مرحله همکاری رسیدند.

طبق این گزارش قرارداد مربی ایتالیایی دوساله و با آپشن سال سوم هست که ارزش آن 1/6 میلیون یورو در سال تخمین زده شده است.

او مربی 43 ایتالیایی است و به عنوان یک مربی زیرک تاکتیکی مطرح است که به خاطر حرف های بحث انگیز در دوران مربیگری اینتر و ادینسه معروف است.

درسال های اخیر او ماجراجویی جذابی در تیم های پاناتیناکوس یونان و اسپارتاپراگ جمهوری چک داشته است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین