کد خبر: ۱۹۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
منتظری:
دادستان کل کشور گفت: اگر نزار زاکا به اظهارات خود ادامه دهد اسناد و مدارک مربوط به محکومیت وی را که در اختیار داریم رو خواهیم کرد تا معلوم شود چه کسی دروغ می‌گوید.
ناطقان: منتظری در رابطه با اظهارات اخیر نزار زاکا، زندانی لبنانی که با آزادی مشروط آزاد شده است، اظهار کرد: اسناد و مدارک موجود است، اگر چنانچه لازم باشد هم اسناد و مدارک کافی در اختیار ما هست هم مصاحبه‌هایی که شده، فیلم‌ها و مستنداتی که وجود دارد وی افزود: ا امیدواریم که این اقدام ناجوانمردانه را شاهد نباشیم.

دادستان کل کشور تصریح کرد: از کسی که با وساطت دولت لبنان و وساطت حزب الله از این فر صت استفاده کرده، بخشی از دوران محکومیت‌اش را اینجا گذرانده، بقیه‌اش را از آزادی مشروط استفاده کرده و به خارج از کشور رفته است امروز به جای تقدیر و تشکر از نظام قضائی و نظام جمهوری اسلامی، بسیار اقدام ناجوانمردانه‌ای می‌بینیم.

منتظری گفت: اگر زاکا بخواهد ادامه دهد دستگاه قضائی هم اسناد و مدارکی را که دارد رو خواهد کرد و بعد معلوم می‌شود که چه کسی دروغ گفته است.

نزار زاکا، زندانی لبنانی- آمریکایی بود که اخیراً با آزادی مشروط او موافقت شد و به لبنان بازگشت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین