کد خبر: ۱۹۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
رئیس جمهور آمریکا به دیدار اخیر نخست وزیر ژاپن و رهبر معظم انقلاب در تهران واکنش نشان داد.
ناطقان: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: اگرچه سفر نخست‌وزیر آبه به ایران برای دیدار با آیت‌الله علی خامنه‌ای را بسیار قابل تمجید می‌دانم، اما من شخصاً احساس می‌کنم که هنوز حتی برای فکر کردن به یک توافق [بین ایران و آمریکا] بسیار زود است، نه آنها [برای توافق] آماده‌اند و نه ما.

این اظهارات ترامپ در حالی بیان شده است که صبح امروز نخست وزیر ژاپن در جریان سفر خود به ایران، با رهبر معظم انقلاب دیدار و گفتگو کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن و هیأت همراه تأکید کردند: «جمهوری اسلامی ایران هیچ اعتمادی به آمریکا ندارد و تجربه تلخ مذاکرات قبلی با آمریکا در چارچوب برجام را به هیچ وجه تکرار نخواهد کرد زیرا هیچ ملت آزاده و عاقلی مذاکره تحت فشار را نمی‌پذیرد.»
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین