کد خبر: ۱۹۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
قیمت طلا امروز با 10 دلار و 62 سنت افزایش به 1352.93 دلار در هر اونس رسید که از بالاترین رقم 14 ماه گذشته که هفته گذشته ثبت کرده بود، بیشتر است.
ناطقان: به نقل از رویترز، قیمت طلا در معاملات امروز به علت بحران های تجاری و سیاسی از بالاترین قیمت 14 ماه گذشته که در هفته پیش ثبت شده بود، فراتر رفت؛ همچنین انتظار برای کاهش نرخ بهره بانکی آمریکا، قیمت طلا را بالا نگه داشت.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 10 دلار و 62 سنت افزایش 1352.93 دلار فروخته شد.  طلا هفته گذشته به 1348.08 دلار رسیده بود که بالاترین قیمت 14 ماه گذشته به شمار می رفت.

قیمت طلا تاکنون در هفته جاری 0.4 درصد افزایش یافته و در مسیر ثبت چهارمین هفته افزایشی قرار گرفته است.

میشائیل مک کارتی، استراتژیست ارشد بازارهای سی ام سی گفت: «نگرانی در مورد غرب آسیا و درگیرهای احتمالی یکی از عوامل است. عوامل سرمایه گذاری با توجه به بهبود ارزش بازار اوراق قرضه نیز وجود دارد. به نظر می رسد نگرانی در مورد رشد [اقتصادی] هنوز وجود دارد.»

«نگرانی در مورد رشد و انتظار برای کاهش نرخ بهره بازار طلا را تقویت می کند. در شرایط رشد [اقتصادی] پایین و وجود نقدینگی بالا، پول باید جایی برای [سرمایه گذاری] بیابد که به نظر می رسد، تعدادی از سرمایه گذاران به این نتیجه رسیده اند که طلا یکی از مکان های [سرمایه گذاری] است.»

حادثه دریای عمان با هشدار سرمایه گذاران و 600 شرکت آمریکایی به ترامپ همراه شد که از رئیس جمهور آمریکا خواستند تا اختلاف تجاری با چین را حل کند، زیرا این تعرفه ها به تجار آمریکایی و مشتریان خسارت زده است.

جنگ تجاری طولانی تاثیر را بر بازار کار آمریکا نشان داده است، طوری که یک افزایش غیرمنتظره در پر کردن فرم های درخواست کار در آمریکا در هفته گذشته دیده شده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین