کد خبر: ۱۹۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
معاون طرح و برنامه وزیر صنعت گفت: تدوین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو یکی از اختیارات سازمان حمایت است و تا ابلاغ قانون جدید در این سازمان انجام خواهد شد.
ناطقان: سعید زرندی در یک نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه دلیل تدوین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو توسط سازمان حمایت با وجود مصوبه مجلس برای واگذاری دوباره قیمت گذاری خودرو به شورای رقابت اظهار داشت: تدوین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو جزو اختیارات سازمان حمایت است و تا زمانی که قانون جدید ابلاغ شود، این کار توسط سازمان حمایت انجام خواهد شد.

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت تصریح کرد: تدوین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو با توجه به شرایط و اختیارات تفویض شده به سازمان حمایت صورت می گیرد و تا زمانی که قانون مجلس ابلاغ شود، این کار از طریق سازمان حمایت انجام خواهد شد.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین