کد خبر: ۱۹۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که با فریب دختر جوان اقدام به تهدید و اخاذی از وی می کرد، خبر داد.
ناطقان: سرهنگ علی‌اصغر امیری در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه خانمی به همراه دستور مقام قضایی به پلیس فتا مبنی بر اینکه از طریق تلگرام با فردی آشنا شده و این شخص با وعده ازدواج و خواستگاری اعتمادش را جلب کرده و قصد اخاذی از وی را دارد رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: شاکیه با اعتمادی که به متهم داشته عکس‌های شخصی و خانوادگی خود را در تلگرام برای او ارسال کرده و پس از مدتی متهم شاکیه را تهدید می‌کند که اگر به خواسته‌های نامشروع وی تن ندهد عکس‌هایی که برای او ارسال کرده را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات شاکیه و انجام تحقیقات فنی، متهم 45 ساله را در همین رابطه در رشت شناسایی و دستگیر کردند.

 امیری تصریح کرد: متهم با مشاهده مستندات مربوطه به جرم خود اعتراف و دلیل این اقدام خود را رسیدن به خواسته‌های نامشروع و شوم خویش عنوان کرد.

امیری با بیان اینکه برابر اعتراف متهم، پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا ارسال شد، خاطرنشان کرد: کاربران نباید به هیچ عنوان تصاویر شخصی و خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار داده و از اشتراک‌گذاری تصاویر خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی حتی برای افراد قابل اعتماد هم خودداری کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در انتها از شهروندان خواست، در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین