کد خبر: ۱۹۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
سخنگوی دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد که این مقام فردا (یکشنبه) به سودان سفر خواهد کرد.
ناطقان: به نقل از الیوم‌ السابع، محمود عفیفی، سخنگوی احمد ابولغیط، دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد که ابولغیط قرار است فردا سفر مهمی به سودان داشته باشد و این سفر در چارچوب توجه ویژه‌ای که وی به پیگیری تحولات سودان و  نیز تمایل به برقراری امنیت و ثبات در کشورهای مختلف عضو این اتحادیه دارد، صورت می‌گیرد.

عفیفی در ادامه افزود: انتظار می‌رود که ابوالغیط طی سفرش به سودان با عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای نظامی انتقالی سودان و همچنین تعدادی از رهبران گروه‌های آزادی و تغییر و نیز نمایندگان گروه‌ها و جنبش‌های سیاسی این کشور دیدار کند.

وی همچنین تصریح کرد: دبیرکل اتحادیه عرب در جریان سفرش به سودان بر لزوم پایبندی طرف‌های سودانی به روند مسالمت‌آمیز  انتقال سیاسی دموکراتیک در سودان و دوری از هر اقدامی که منجر به تشدید بحران می‌شود، تاکید خواهد کرد.

ابولغیط در جریان سفرش همچنین بر پایبندی اتحادیه عرب به نقش خود جهت کمک به سودان و حمایت از امنیت، ثبات و وحدت ملی این کشور تاکید خواهد کرد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ابولغیظ ، سودان ، سفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین