کد خبر: ۱۹۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی برای شرکت در دهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی امور امنیتی کشورهای جهان فردا (سه شنبه) به مسکو می رود.
ناطقان: دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به دعوت رسمی پاتروشف همتای روس خود فردا (سه شنبه) ۲۸ خردادماه برای حضور و سخنرانی در دهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی امور امنیتی کشورهای جهان به روسیه سفر می کند.

در این اجلاس ۲ روزه که از تاریخ ۲۸ خرداد در شهر اوفا در جنوب روسیه برگزار می شود نمایندگان عالی کشورهای مختلف از ۵ قاره جهان در خصوص مهمترین موضوعات مشترک در حوزه امنیت بین الملل به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

در طی این سفر، گفتگو و رایزنی های دوجانبه به منظور ارائه و بررسی ابتکارات مشترک سیاسی، نظامی و امنیتی با برخی کشورهای حاضردر نشست به منظور اشتراک مساعی برای مقابله و مدیریت تهدیدات امنیتی در برنامه های کاری دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان پیش بینی شده است.
منبع: فارس
برچسب ها: شمخانی ، روسیه ، سفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین