کد خبر: ۱۹۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از جان باختن کودک ۲ ساله به علت خفه شدن در لوله آب کشاورزی واقع در منطقه دشت مزار دماوند خبر داد.
ناطقان: سردار عبدالرضا ناظــری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خفه شدن کودک ۲ ساله در لوله آب کشاورزی در منطقه "دشت مــزار " شهرستان دماوند بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده، بر اثر این حادثه کودک ۲ ساله‌ای که به دور از چشم والدین خود مشغول بازی بوده در یک لحظه براثر فشار آب کشاورزی به داخل لوله سیمانی آب کشیده و در همانجا گیر می‌افتد و به علت غفلت والدین خفه شده و جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان داشت: جسد متوفی پس از قطع جریان آب و جستجوی فراوان توسط والدین داخل لوله پیدا می‌شود که برابر دستور مقام قضائی برای انجام اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین