کد خبر: ۱۹۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، میزان افزایش شهریه مهدهای کودک در سال جاری را اعلام کرد.
ناطقان: حبیب‌الله مسعودی فرید در ارتباط با میزان افزایش شهریه‌های مهدهای کودک در سال جاری اظهار کرد: بنا بر اعلام کارگروه تنظیم بازار، مهدهای کودک حداکثر تا ۲۹ درصد می‌توانند شهریه مهدکودک خود را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: البته رقم اشاره شده، حداکثر افزایش است و قطعاً در برخی از استان‌ها شهریه‌ها کمتر از رقم فوق افزایش می‌یابد و در واقع شهریه‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی تعیین و ابلاغ می‌شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: پیش بینی می‌شود طی هفته آینده جلسات سه جانبه سازمان حمایت از مصرف کننده، نماینده مهدهای کودک و سازمان بهزیستی در هر استان برگزار شود و در ارتباط با میزان افزایش شهریه مهدهای کودک تصمیم گیری کنند.

فرید با اشاره به اینکه شهریه مهدهای کودک در هر استان متفاوت خواهد بود، گفت: به عنوان مثال شهریه مهدهای کودک در تهران با خرم آباد و شیراز و سایر شهرها متفاوت خواهد بود و در واقع شهریه‌ها بر اساس اعلام کمیته اشاره شده اجرا می‌شود.

وی در ارتباط با زمان اجرای بخشنامه جدید شهریه‌ها افزود: تا ۱۰ تیر شهریه‌های جدید اعمال خواهد شد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در ارتباط با اجرا فوق برنامه‌ها در مهدهای کودک تصریح کرد: لیست این برنامه‌ها نیز به مهدهای کودک ابلاغ خواهد شد و مهدها موظف به اجرای آنها خواهند بود.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین