کد خبر: ۱۹۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
مقامات مراکش از انهدام یک گروهک تروریستی وابسته به داعش که برای انجام یک "عملیات ویژه" در این کشور برنامه‌ریزی کرده بود، خبر دادند.
ناطقان: به نقل از روسیا الیوم، دفتر مرکزی تحقیقات قضایی مراکش در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای آن موفق شدند یک گروهک تروریستی متشکل از پنج عضو را که با اعضای داعش در ارتباط بودند و برای انجام یک عملیات تروریستی ویژه در این کشور برنامه‌ریزی کرده بودند، منهدم کنند.

طبق این بیانیه، اعضای این گروهک تروریستی که حدود ۲۳ تا ۳۳ سال سن داشتند، در شهر "تطوان" واقع در  شمال مراکش بازداشت کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است: نیروهای امنیتی مراکش متوجه شدند که اعضای این گروهک برای انجام عملیات تروریستی و جنایتی در مراکش برنامه‌ریزی می‌کنند، آنها با سرکرده داعش بیعت کرده و با نیروهای داعش در سوریه و عراق با هدف استفاده از تجارب و اطلاعاتشان در ارتباط بودند.

مقامات مراکش تاکنون چندین بار از انهدام گروهک‌های تروریستی خبر داده‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین