کد خبر: ۱۹۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
نماینده رشت:
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مورد اغراض جناحی و تسویه‌ حساب‌های سیاسی برخی جریانات در مجلس با وزیر نفت اظهارکرد: همیشه همینطور بوده است. اینکه نمایندگان به آقای آذری جهرمی کارت زرد دادند به این دلیل نبود که قانع نشدند بلکه می‌گفتند که باید حال این بچه را گرفت
ناطقان: نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در ارتباط با فشارها برای استیضاح وزیر نفت به «آرمان» گفت‌: آقای زنگنه وزنه بسیار بزرگی برای این دولت و ملت است و با تجربه خود کار را پیش می‌برد. بخشی از دوستان ما در مجلس واقعا صادقانه حرف می‌زنند و آنچه که می‌بینند را می‌گویند، اما بخش دیگری از نمایندگان به دلیل ارتباط باخارج از مجلس خط دهی می‌شوند.

 غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی اظهارکرد: سردسته همه اینها همان مجموعه‌هایی هستند که به بهانه دور زدن تحریم جیب خودشان را پر کرده و همکاران ما را از راه به در می‌کنند و اطلاعات غلط می‌دهند تا بتوانند زنگنه را از کرسی وزارت بردارند و بعد بتوانند به آمال و آرزوهای خود برسند.

نماینده رشت در مجلس در مورد اغراض جناحی و تسویه‌ حساب‌های سیاسی برخی جریانات در مجلس با وزیر نفت اظهارکرد: همیشه همینطور بوده است. اینکه نمایندگان به آقای آذری جهرمی کارت زرد دادند به این دلیل نبود که قانع نشدند بلکه می‌گفتند که باید حال این بچه را گرفت و داستان دیگری نبوده و تا زمانی که انتخابات ما بدین شکل است نتیجه‌ای بهتر از این نداریم.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص مقامات دولت قبل که از بیرون به نمایندگان خط می‌دهند و اینکه برخی رسانه‌ها مقصود از این افراد را سعید جلیلی یا رستم قاسمی می‌دانند بیان کرد: مقصود از این حرف هم می‌تواند اینها باشند و هم می‌تواند نباشند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین