کد خبر: ۱۹۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
استاندار تهران:
محسنی بندپی گفت: براساس گزارشهای ارائه شده استان تهران بعد از سیستان و بلوچستان کمترین فضای آموزشی را دارد به شکلی که میانگین کشوری برای حضور در هر کلاس ۲۳ تا ۲۴ نفر است در حالی در تهران این رقم به ۳۲ نفر رسیده است.
ناطقان: انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تهران در خصوص انتقال دکل‌های برق فشار قوی در منطقه ۱۶ گفت: در قالب کارگروهی به ریاست معاونت عمرانی استانداری تهران و با حضور نمایندگان شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط این موضوع حل و فصل خواهد شد. در حقیقت بار مالی انتقال این دکل‌ها با همکاری وزارت راه و شهرسازی، فرمانداری تهران و برق منطقه‌ای تأمین خواهد شد.

محسنی بندپی در مورد کمبود فضای آموزشی و مشکلات حوزه آموزش و پرورش گفت: بی تردید فضاهای آموزشی برای ما در سطح استان از اهمیت زیادی برخوردار است. امروز که در استان با رشد جمعیت روبرو هستیم باید در این حوزه فعال‌تر اقدام کنیم. براساس گزارشهای ارائه شده استان تهران بعد از سیستان و بلوچستان کمترین فضای آموزشی را دارد به شکلی که میانگین کشوری برای حضور در هر کلاس ۲۳ تا ۲۴ نفر است در حالی در تهران این رقم به ۳۲ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: در حوزه امنیت نیز کمبود کلانتری‌ها یکی دیگر از مشکلات استان تهران است به شکلی که باید با ساخت کلانتری‌های جدید در جهت تأمین امنیت استان تهران اقدام کنیم. قطعاً ما سه وظیفه حاکمیتی داریم و آن در حوزه بهداشت، آموزش و امنیت است سایر وظایف باید به بخش خصوصی واگذار شود.

استاندار تهران تاکید کرد: سند آمایش استان تهران تهیه شده است که این سند برای ۱۶ شهرستان استان است که همه این اسناد براساس ظرفیت‌های هر یک از شهرستانها تبین شده است و همه اقدامات سطح استان باید براساس این اسناد توسعه‌ای باشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین