کد خبر: ۱۹۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
آیت‌الله علوی گرگانی:
مرجع عالیقدر تشیع با اشاره به ظرافتهای اجرای این طرح تصریح کرد: مجریان طرح باید به صورت مودبانه تذکر دهند و به یک یا دو تذکر بسنده نکنند بلکه تذکرات با زبانی خوش و نرم تکرار شود.
ناطقان: آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی؛ مرجع عالیقدر تشیع با تقدیر از فرمانده ناجا، اظهار کرد: طرح ناظر طرحی عالی و مثبت است اما نیروی انتظامی باید اهداف، نحوه اجرا و مراحل این طرح را به مردم اطلاع‌رسانی کند تا حجت بر همگان تمام شود و هیچ متخلفی اظهار بی‌اطلاعی نکند.

وی با اشاره به ظرافتهای اجرای این طرح تصریح کرد: مجریان طرح باید به صورت مودبانه تذکر دهند و به یک یا دو تذکر بسنده نکنند بلکه تذکرات با زبانی خوش و نرم تکرار شود.

آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به مسئولان نیروی انتظامی گفت: نگذارید نعمت حجاب از دست برود، برخورد با بی‌حجابی خواست مراجع تقلید، علما و مردم متدین است، چندین هزار شهید تقدیم شده و این همه زحمات کشیده شده تا اینکه اسلام، ناموس و حجاب حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه شیطان بیکار نمی‌شیند و دلش می‌خواهد بازارش گرم باشد، خاطرنشان کرد: وظیفه ما حفظ ارکان و حفظ سد و قلعه‌هاست، به اطلاع همه مومنین می‌رسانیم و از شهروندان و روستائیان استدعا داریم این اصل را محافظت و مواظب باشند، کشف حجاب نکنند البته حجاب در حد معمول کفایت می‌کند.

آیت‌الله علوی گرگانی، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را پیرو خط رهبری دانست که فرمایشات مقام معظم رهبری و مراجع تقلید را با جدیت دنبال می‌کند و گفت: ثواب آخرت را درنظر بگیرید، خداوند متعال فرموده ثواب دنیا و آخرت را اگر بخواهید به شما می‌دهیم ولی بدانید که هر عملی پاداشی دارد و خداوند به شما توفیق دهد.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین