کد خبر: ۱۹۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پایان سفر خود به آمریکا بر ادامه پایبندی اتحادیه اروپا به برجام تاکید کرد و آن را عنصری کلیدی در حفظ ثبات و امنیت منطقه خواند.
ناطقان: دفتر فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همزمان با پایان سفر او به واشنگتن و دیدارهایش با مایک پمپئو، وزیر امورخارجه و جرد کوشنر مشاور رئیس جمهور آمریکا بیانیه‌ای درباره این سفر وی منتشر کرد.

بنا بر گزارش پایگاه اینترنتی اتحادیه اروپا، در این بیانیه آمده است: موگرینی و وزیر امورخارجه آمریکا در گفت‌وگوهای خود در واشنگتن درباره برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) تبادل نظر کردند و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر ادامه پایبندی اتحادیه اروپا به برجام به عنوان یک عنصر کلیدی در حفظ امنیت و ثبات منطقه و بخشی ضروری در معماری عدم اشاعه جهان تاکید کرد.

فدریکا موگرینی و مایک پمپئو روز سه‌شنبه در واشنگتن با یکدیگر دیدار و درباره ایران و موضوعات دیگری رایزنی کردند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین