کد خبر: ۱۹۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به درخواست برخی از مقامات غربی برای مذاکره مجدد با ایران گفت:ما چندین سال با غرب مذاکره کردیم که برجام خروجی آن شد و قطعاً مذاکره دیگری با غرب نخواهیم داشت.
ناطقان: علاءالدین بروجردی با اشاره به اینکه زمان زیادی تا اتمام مهلت ۶۰ روزه ایران به کشورهای باقی مانده در برجام باقی نمانده است، اظهار داشت: در صورتی که این کشورها در مهلت مقرر اقدامی برای حفظ برجام انجام ندهند، تردیدی نداشته باشند که گام بعدی ایران با قاطعیت، جدیت و حمایت مجلس شورای اسلامی برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به تعلل اروپا در ایجاد ابزار ویژه مالی اروپا با ایران (اینستکس)، گفت: انتظاری که از اروپا وجود دارد این است که آنان هر چه سریع‌تر به کلیه تعهدات خود در رابطه با برجام عمل کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای ما مهم نیست که اروپایی‌ها به ظاهر چه می‌گویند، بلکه مهم آن است که به تعهداتشان برای حفظ برجام عمل کنند و بدانند که جمهوری اسلامی ایران فریب اظهارات صرف آنان را نمی‌خورد و منتظر اقدامات عملی آنان است.

بروجردی در واکنش به درخواست برخی از مقامات کشورهای غربی برای مذاکره مجدد با جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ما چندین سال با غرب مذاکره کردیم که برجام خروجی آن شد و قطعاً مذاکره دیگری با غرب در کار نیست.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین