کد خبر: ۱۹۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
طناز طباطبایی، عکسی از گریم و لباس خود را در نقشی که در «جنایات و مکافات» بازی می‌کند، در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.
ناطقان: طناز طباطبایی، بازیگر سینما، عکسی از گریم و لباس تازه‌ترین نقش‌اش روی صحنه تئاتر را منتشر کرده است. او مدتی گریم و لباس متفاوت طناز طباطبایی+عکساست با نمایش «جنایات و مکافات» روی صحنه تالار وحدت بازی می‌کند.

نمایش «جنایات و مکافات» به نویسندگی و کارگردانی رضا ثروتی، مدتی است روی صحنه تالار وحدت آمده. بابک حمیدیان، آتیلا پسیانی، طناز طباطبایی، مهدی سلطانی، مینا ساداتی، پیام دهکردی، پانته‌آ بهرام، اصغر پیران و بهناز جعفری بازیگران این نمایش هستند.

به همین بهانه، طناز طباطبایی، عکسی از گریم و لباس خود را در نقشی که در «جنایات و مکافات» بازی می‌کند، در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.


گریم و لباس متفاوت طناز طباطبایی+عکس
منبع: افتاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین