کد خبر: ۱۹۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
عمق تاریخی ایران در شهرهایی مثل اصفهان کاملاً مشخص است و به یک بازدید کننده غرور و افتخار ایران را نشان می‌دهد.
ناطقان: محمد جواد ظریف پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اصفهان اظهار کرد: اصفهان شهری است که نماد تمدن و فرهنگ ایرانی و مرکز گردشگری کشور است.

وزیر امور خارجه ادامه داد: عمق تاریخی ایران در شهرهایی مثل اصفهان کاملاً مشخص است و به یک بازدید کننده غرور و افتخار ایران را نشان می‌دهد.

وی بابیان این که پیام این تمدن این است که جز با زبان احترام نباید با مردم ایران برخورد کرد، افزود: نمی‌توان ایرانی با چنین سابقه تاریخی را تحقیر کنند.

ظریفت با اشاره به این که این فایده راهبردی گردشگری هست در کنار فواید اقتصادی و فرهنگی دیگری که وجود دارد، خاطرنشان کرد: اطمینان می‌دهم وزارت خارجه در خدمت اصفهان و همه شهرهای تاریخی کشور است.

وزیر امور خارجه در خصوص وضعیت زاینده‌رود عنوان کرد: دولت تمام تلاش خود را انجام داده و بازهم انجام خواهد داد تا با تأمین منابع مورد نیاز آب در زاینده‌رود جاری بماند که البته کار سختی است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین