کد خبر: ۱۹۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
نانسی پلوسی:
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از دولتمردان این کشور خواست از هر گونه اقدام نسنجیده در خصوص ایران بپرهیزند گفت:ایران یک بازیگر بد در منطقه روبرو هست و روش برخورد باید حساب شده و سنجیده باشد.
ناطقان: «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از دولتمردان این کشور خواست از هر گونه اقدام نسنجیده در خصوص ایران بپرهیزند.

وی که پس از پایان نشست مقامات کاخ سفید و نمایندگان کنگره آمریکا سخن می گفت تاکید کرد واشنگتن باید هر کاری برای تنش زدایی با ایران انجام دهد.

به گفته پلوسی تنش با ایران نیازمند اتحاذ رویکردی قدرتمند، هوشمندانه و راهبردی است اما باید از انجام کارهای بدون ملاحظه پرهیز کرد.

همچنین «میک مک کانل» رهبر جمهوری خواه سنای آمریکا مدعی شد پاسخ هایی که دولت ترامپ در قبال ایران داده، سنجیده و درست بوده است.

در همین حال «چاک شومر» رهبر دموکرات ها در سنای این کشور ابراز نگرانی کرد که ترامپ و اطرافیانش با وجود اینکه بارها گفته اند قصد جنگ با ایران را ندارند، از سر بی تجربگی وارد جنگی ناخواسته با این کشور شوند.

در نخستین ساعات بامداد پنج شنبه یک فروند پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران با آتش پدافند نیروهای مسلح ایران سرنگون شد.

سرنگونی این پهپاد آمریکایی در ابتدا از سوی مقامات آمریکایی تکذیب شد، اما در نهایت فرماندهی مرکزی آمریکا سقوط یک فروند پهپاد این کشور را تائید کرد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین