کد خبر: ۱۹۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: براساس تصمیم گیری انجام شده تردد در محور چالوس از مرزن آباد به سمت تهران از ساعت ۱۸ به صورت یک طرفه انجام خواهد گرفت.
ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص محدودیت‌های ترافیکی کشور در روز جمعه ۳۱ خرداد گفت: در حال حاضر در محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت شاهد ترافیک پرحجم اما روان هستیم.

وی افزود: همین وضعیت ترافیک پرحجم را در طول محور قم تهران و بالعکس شاهد هستیم و در ابتدای جاده چالوس تا کیلومتر ۱۰ نیز ترافیک گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: قرار است عصر امروز و به جهت تخلیه بار ترافیکی جاده چالوس از مرزن آباد به سمت کرج از ساعت ۱۸ یک طرفه باشد.

رحمانی افزود: به این ترتیب ورود به جاده چالوس از سمت کرج از ساعت ۱۴ ممنوع خواهد شد و پس از ۴ ساعت و با تخلیه محور تردد یک طرفه در آن آغاز خواهد شد.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین