کد خبر: ۱۹۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
پدر مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید پرسپولیس به دنبال جذب این بازیکن است اما اولویت طارمی کشورهای اروپایی است.
ناطقان: علیشاه طارمی درباره وضعیت مهدی طارمی برای فصل آینده گفت: برنامه مهدی این است که به اروپا برود. او چند پیشنهاد هم دارد و در حال بررسی پیشنهاداتش است.

وی با بیان اینکه اولویت طارمی بازی در کشورهای اروپایی است، یادآور شد: از باشگاه پرسپولیس تماس گرفته اند و دنبال مهدی هستند ولی اینکه می گویند با پرسپولیس به توافق رسیده شایعه است. مهدی قصد ندارد در ایران بازی کند.

پدر مهدی طارمی ادامه داد: من هم توصیه ام به مهدی این بود که در این شرایط به کشورهای اروپایی برود؛ نه فقط برای مسائل مالی بلکه برای پیشرفت بیشتر بهتر است به اروپا برود.

وی با بیان اینکه نمی تواند نام تیم هایی که خواهان مهدی طارمی هستند را بگوید، تصریح کرد: مهدی خودش پیگیر است و بررسی می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشد
.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین