کد خبر: ۱۹۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
وزیر دفاع با اشاره به اعدام یکی از نیروهای قراردادی این وزارتخانه به اتهام جاسوسی برای دولت آمریکا گفت: بابت این اقدام ممنون سازمان قضایی نیروهای مسلح هستیم.
ناطقان: به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» درباره اعدام یکی از نیروهای قراردادی این وزارت خانه به اتهام جاسوسی گفت: این فرد از سال 89 از وزارت دفاع جدا شده بود؛ در دوره بازنشستگی به سراغ وی آمده و متاسفانه این فرد را وادار به خیانت کرده بودند.


وی افزود: بارها تاکید کرده‌ایم سزای افرادی که خیانت کنند همین رفتاری است که سازمان قضایی با این جاسوس انجام داد و بابت این اقدام ممنون سازمان قضایی نیروهای مسلح هستیم.

امیر حاتمی تصریح کرد: این اتفاق در داخل وزارت دفاع رخ نداده است و با اینکه بیرون از دستگاه در حال انجام بود، پس از دو سال روشن شد و این اقدام نشان می‌دهد که یک سپر امنیتی بسیار خوبی وجود دارد و حتی لایه‌های بیرون را مراقبت می‌کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین