کد خبر: ۱۹۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
طرزطلب گفت: با افزایش گرمای هوا و مصرف برق در تلاشیم تا ظرف هفته آینده ظرفیت تولید برق را برای عبور از پیک تابستان بالا ببریم.
ناطقان: محسن طرزطلب مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی  با اشاره به افزایش درجه حرارت محیطی در کشور، گفت: هم‌زمان با گرم‌تر شدن هوا مصرف برق کشور  افزایش پیدا می‌کند بر این اساس در تلاشیم تا ظرف هفته آینده ظرفیت تولید برق کشور را برای عبور موافق از پیک تابستان ۹۸ افزایش بدهیم.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده است تا هفته آینده نیروگاه‌های هریس، گل‌گهر، شیروان، طرشت، پرند، غرب‌کارون و... با ظرفیت بیش از یک هزار و ۳۰۰ مگاوات وارد مدار شده و به شبکه برق کشور متصل شوند.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی در پایان تاکید کرد:  با بهره‌برداری از واحد‌های یاد شده ذخیره برق نیروگاه‌های کشور در زمان پیک مصرف افزایش خواهد یافت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین