کد خبر: ۱۹۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی کشورمان در رأس هیأتی به دعوت رئیس مجلس دومای فدراسیون روسیه، عازم این کشور خواهد شد.
ناطقان: مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی کشورمان در رأس هیأتی به دعوت رئیس مجلس دومای فدراسیون روسیه به منظور شرکت در دومین همایش بین‌المللی توسعه نظام پارلمانی به مسکو عزیمت خواهد کرد.

این همایش به مدت دو روز (۱۰ و ۱۱ تیرماه) با حضور رؤسای مجالس کشورهای جهان برگزار می‌شود. در این همایش موضوعات مربوط به امنیت بین‌المللی، گفتگوی قانون گذاران برای صلح و ثبات، قانون گزاری و مبنای حقوقی آینده دیجیتال چالش‌ها و راه حل‌ها و همکاری بین پارلمان‌ها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین این همایش در پنج میزد گرد با حضور نمایندگانی از کشورمان مسائل مربوط به نقش تنظیم موازین حقوقی در مبارزه با فقر و نابرابری، جنگ‌های رسانه‌ای و چگونگی غلبه بر اخبار کذب، قانون گزاری اکولوژیکی، نقش جوانان در توسعه نظام پارلمانی و نقش پارلمان‌ها در حوزه حقوق بشر بررسی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان در این سفر دیدارها و گفتگوهای دو جانبه و چند جانبه ای با رؤسای هیأت‌های شرکت کننده در همایش و برخی مقامات و مسئولان پارلمانی و دولتی فدراسیون روسیه خواهد داشت.
منبع: مهر
برچسب ها: پزشکیان ، سفر ، مسکو
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین