کد خبر: ۱۹۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
رئیس پلیس راه مازندران از محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران از ساعت ۱۳ امروز خبر داد و گفت: از ساعت ۱۳ امروز شنبه تا ساعت ۲ بامداد فردا جمعه، از کرج به سمت مرزن آباد و رودهن به سمت آمل تردد ممنوع است.
ناطقان: علیرضا قدمی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت در تمامی محورها عادی و روان است، اظهار کرد: محورهای مواصلاتی هراز و کندوان به صورت مقطعی پرحجم می‌شود.

وی تصریح کرد: از ساعت ۱۳ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از کرج به سمت مرزن آباد و رودهن به سمت آمل تردد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: تردد وسایل نقلیه به سمت تهران در محورهای مواصلاتی کرج- مرزن آباد و آمل-رودهن از ساعت ۱۷ امروز یکطرفه خواهد شد.

قدمی گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی مازندران را دارند، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.


منبع: ایسنا
برچسب ها: هراز ، کندوان ، یکطرفه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین