کد خبر: ۱۹۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
مشارکت بانک ملی ایران در احداث سالن ورزشی شهرستان کیانمهر استان البرز سالن ورزشی شهدای بانک ملی ایران با مشارکت این بانک و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز و همچنین اداره کل آموزش و پرورش این استان در شهرستان کیانمهر آماده بهره برداری است.
ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این سالن ورزشی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل منابع قرض الحسنه در مجموعه دبیرستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان کیانمهر استان البرز احداث شده است.

بانک ملی ایران همسو با اهداف دولت تدبیر و امید در زمینه رفع محرومیت‌ها و کمک به توسعه مناطق محروم کشور، توجه جدی به انجام مسئولیت‌های اجتماعی داشته و از این رو ساخت مدرسه، احداث بیمارستان، درمانگاه‌ و اهدای آمبولانس، ساخت و تکمیل نمازخانه، مسجد، تجهیز کتابخانه، مشارکت در طرح پیوند اعضا، احداث مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و معلولان ذهنی و..... به طور مستمر دربرنامه‌ کاری این بانک قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین