کد خبر: ۱۹۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
ویژه‌برنامه تابستانی «دوقلوها» با اجرای عمو فیتیله‌ای‌ها تابستان از تلویزیون پخش می‌شود که دارای فضای شاد و مفرحی است.
ناطقان: معصومه آشتیانی‌زاد، مدیر گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما با حضور در برنامه «سیمای خانواده» شبکه یک سیما این خبر را اعلام کرد.

سری جدید «اقیانوس آرام» (مخصوص نوجوانان)، «چهل برگ»، «شهر به شهر» و «هشتک رخداد» از دیگر ویژهبرنامه‌های تابستانی شبکه دو سیماست.

مدیر گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو با بیان استمرار برنامه‌های قبلی این گروه با تمرکز بر موضوع تابستان اظهار کرد: برنامه هایی مانند «کام شیرین» و «هزار راه نرفته» از جمله این برنامه ها است. «کام شیرین» با محوریت تربیت فرزندان این فصل روی آنتن رفته است و «هزار راه نرفته» حوزه ازدواج و تحکیم خانواده و معضل طلاق را مورد برسی قرار می دهد، برنامه جدیدی به نام «فرزند زمانه» که تربیت فرزندان را از نگاه خانواده و کارشناسان مورد برسی قرار می دهد را نیز خواهیم داشت.

در مورد پاسداشت زبان فارسی گروه اجتماعی شبکه دو مسابقه «آقا و خانم پارسی» را با اجرای اسماعیل آذر به صورت مشاعره آماده کرده است. برنامه در «حلقه رندان» هم برنامه طنز گونه در حوزه شعر طنز است و دارای بخش های متنوعی است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین