کد خبر: ۱۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
اگر دیدید حمید درخشان بدون سر و صدا و مصاحبه آنچنانی از پرسپولیس کنار رفت و جای خود را به برانکو داد، به «قول» حسین هدایتی به این مربی برمی‌گردد.
ناطقان:در حالي كه حميد درخشان تمايل داشت در بازي پرسپوليس و النصر قطر روي نيمكت سرخپوشان بنشيند، ناگهان اتفاق ديگري افتاد و او مجبور به كناره‌گيري شد تا حسين عبدي مربي موقت شود. آن روز‌ها دست‌اندركاران باشگاه پرسپوليس به خوبي مي‌دانستند اگر حميد درخشان بماند و مقابل تيم عربستان نتيجه بگيرد، آنگاه برداشتن او كار به مراتب سختي خواهد بود و بدين روي اين مربي را با چك ۳۰۰ ميليون توماني راضي كردند تا داوطلبانه و در سكوت كنار بكشد! اكنون شنيده مي‌شود اين چك كه از طريق حسين هدايتي صادر شده، به دليل مشكلات اخير پاس نشده و بر همين اساس حميد درخشان به شدت شاكي و عصباني است. البته به سرمربي سابق پرسپوليس توصيه شده فعلاً عليه كسي مصاحبه نكند تا مشكلش به نوعي حل شود و بايد ديد سكوت حميد درخشان تا چه زماني ادامه خواهد داشت؟

سر دستياران درخشان بي‌كلاه ماند!
حسين عبدي، عليرضا امامي‌فر، نادر باقري و مسعود مؤمني به عنوان دستياران حميد درخشان از زمان بازداشت حميد‌رضا سياسي هيچ پولي از باشگاه دريافت نكرده‌اند. البته طي اين ۴ ماه و اندي و در زمان مديريت محمد‌حسين نژاد‌فلاح بازیکنان ۷ هفته و نيم حقوق گرفتند اما به كادر فني مبلغي پرداخت نشد. ظاهراً قائم‌مقام پرسپوليس در جلسه با كادر فني اعلام كرده بود كه باشگاه با مشكلات فراوان مالي دست ‌و پنجه نرم مي‌كند و بر اين اساس، اول بايد حقوق بازيكنان پرداخت شود تا كم‌كاري نكنند! اين اتفاق در حالي با رضايت كادر فني افتاد كه به تازگي دستياران حميد درخشان تصور كردند اين مربي با دريافت حق و حقوق خود آنها را پيچانده و ... اين در حالي است كه چك حميد درخشان نيز ظاهراً هنوز پاس نشده است!
منبع:خبر ورزشی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین