کد خبر: ۱۹۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای البرز در خصوص حوادث رخ داده در رودخانه‌های استان و جان باختن ۱۴ نفر از هموطنان در این مدت گفت: بارها تذکرات ما منجر به جدل شده است و پس از تذکر و هشدار با گشت‌های ما بحث می‌کنند، بسیاری از این افراد از وضعیت رودخانه خبر ندارند و بی گدار به آب می‌زنند و این احتمال بروز حادثه را افزایش می‌دهد.
ناطقان: ‌عباسعلی کیخایی با اشاره به غرق‌شدگی‌هایی که در رودخانه‌های استان رخ می‌دهد، گفت: تمامی کارکنان شرکت آب منطقه‌ای البرز هفته گذشته در آماده‌باش قرار داشتند و با گشت‌هایی در طالقان و جاده چالوس حضور یافتند.

کیخایی با بیان اینکه مردم باید خطرناک بودن رودخانه‌ها را جدی بگیرند، افزود: گشت‌های ما در موارد متعددی به کسانی که در جوار رودخانه‌ها اتراق کرده بودند، تذکر دادند اما متأسفانه این تذکرات جدی گرفته نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بارها تذکرات ما منجر به جدل شده است و پس از تذکر و هشدار با گشت‌ها ما بحث می‌کنند، بسیاری از این افراد از وضعیت رودخانه خبر ندارند و بی گدار به آب می‌زنند و این احتمال بروز حادثه را افزایش می‌دهد.

کیخایی تصریح کرد: ما در این مدت هشدارهای لازم را از طریق رادیو، تلویزیون، رسانه‌های محلی و خبرگزاری‌های سراسری به اطلاع مردم رسانده‌ایم، ۱۰۰ بنر هشدار هم در طول رودخانه کرج نصب کرده‌ایم اما خیلی‌ها این هشدارها را جدی نمی‌گیرند و همین باعث شده تاکنون شاهد چندین حادثه و متأسفانه فوت ۱۴ نفر از هموطنان باشیم.

وی ادامه داد: در میان این جانباختگان هم از استان البرز و هم سایر استان‌های کشور هستند، بومیان منطقه چون از وضعیت رودخانه اطلاع دارند خیلی کم به رودخانه نزدیک می‌شوند.


منبع: ایسنا
برچسب ها: قاتل ، رودخانه ، تذکرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین