کد خبر: ۱۹۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
مقام‌های محلی ولایت غزنی در جنوب افغانستان تایید کردند که در انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در شهر غزنی مرکز این ولایت،۱۲ نفر کشته و ۴۹نفر دیگر زخمی شده‌اند.
ناطقان: دفتر مطبوعاتی والی غزنی در صفحه رسمی فیسبوک خود نوشته انفجار حوالی ساعت ۸:۳۰ صبح امروﺯ، یکشنبه توسط یک خودرو بمب‌گذاری شده در نزدیک یک مقر امنیت ملی در منطقه شامیر شهر غزنی رخ‌ داده است.

این نهاد افزوده که ۸ کارمند امنیتی و ۴ غیر نظامی در این انفجار کشته و ۴۹ نفر دیگر زخمی شده‌اند که اکثرشان شاگردان مکتب هستند.

دفتر والی غزنی تاکید کرده که آمار تلفات غیر نظامیان ممکن بیشتر اﺯ این باشند.

باز محمد همت، رئیس بیمارستان عزنی به بی‌بی‌سی گفته که بعد از انفجار ۵۰ کشته و زخمی به این مرکز درمانی منتقل شده است.

اختر محمد یک شاهد عینی نیز گفت که خودش دیده دستکم ۱۰ دانش آموز که در این انفجار صدمه دیده بودند، به مراکز درمانی منتقل شدند.

طالبان مسئولیت این حمله را پذیرفته و گفته که مرکز اطلاعاتی دولت افغانستان را با یک خودرو بمب‌گذاری شده هدف قرار داده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین