کد خبر: ۱۹۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص جمع آوری پل گیشا گفت: جمع‌آوری این پل تا ۲۰ تیر به اتمام می‌رسد.
ناطقان:پیروز حناچی پس از رکاب‌زنی با آذری جهرمی وزیر ارتباطات، راه خود را به سمت پل گیشا کج‌ کرد.

حناچی پس از رسیدن به پل گیشا از آخرین اقدامات در خصوص جمع‌آوری این پل بازدید کرد.

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تعهد ما برای برداشتن پل گیشا یک عملیات 45 تا 60 روزه بود، گفت: قرار است پل قدیم برداشته سپس تقویت و بهسازی شود.

وی ادامه داد: در نهایت قسمت‌هایی از آن به عنوان پل عابر نصب شود که مشخصات آن نیز پیش از این اعلام شد.

صبوری خاطرنشان کرد: برنامه ٢ ماهه برای جمع‌آوری پل از ٣١ خرداد شروع شد، اما خوشبختانه می‌توانیم این پروژه را تقریباً تا پیش از ٢٠ تیر به اتمام برسانیم؛ این یعنی با ٣ برابر سرعت کار کردیم و کار را در یک‌سوم زمان پیش‌بینی‌شده پیش بردیم.

صبوری تأکید کرد: این پیش‌روی سریع مقداری از عقب‌افتادگی پروژه را جبران می‌کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پیش‌بینی کارشناسان این بود که پروژه پل گیشا بین 11 تا 13 ماه طول می‌کشد که با احتساب شروع عملیات در تاریخ ٣١ خرداد، زمان اتمام اردیبهشت ١٣٩٩ تعیین شده بود؛ اما تمایل ما بر این است که در اسفند ماه امسال از پروژه پل گیشا بهره‌برداری کنیم و آن را تحویل شهروندان تهران دهیم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین