کد خبر: ۱۹۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
رییس شورای شهر تهران ضمن تاکید بر لزوم جانمایی 12 تصفیه خانه محلی در پایتخت، در عین حال گفت: برای فرونشست زمین در تهران فکر می‌کنیم.
ناطقان: صبح امروز پنج تن از اعضای شورای شهر تهران از تصفیه‌خانه فیروزبهرام در غرب تهران بازدید کردند و محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از این تصفیه‌خانه با بیان این‌که سازمان آب و فاضلاب استان تهران برای دریافت تخفیف در نرخ حفاری خطوط آب و فاضلاب درخواست داشته است، گفت: این موضوع در سه کمیسیون شورای شهر در حال بررسی است و جمع‌بندی آن در صحن شورای شهر انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که آب و مشکلات آن همواره جزو مشکلات شورای شهر است و همکاری‌های لازم را با سازمان آب و فاضلاب انجام خواهیم داد، اظهار کرد: برای فرونشست زمین در تهران نیز فکر می‌کنیم.

هاشمی با بیان این‌که آب مساله بسیار مهمی است و به همین دلیل امروز از این تصفیه‌خانه در غرب تهران بازدید کرده‌ایم، گفت: خوشبختانه روند ساخت و تکمیل این تصفیه‌خانه به خوبی در حال انجام است و از آنجایی که اعتبارات پولی آن به فاینانس خارجی متصل است، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به لزوم ایجاد تصفیه‌خانه‌های محلی اظهار کرد: 12 تصفیه‌خانه باید در شهر تهران ایجاد شود که لازم است جانمایی‌های آن انجام شود.
منبع: افتاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین