کد خبر: ۱۹۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
رئیس کل بانک مرکزی گفت: توصیه ما به بانک‌ها این است که در مورد وام ازدواج سختگیری نکرده و طبق ابلاغیه بانک مرکزی عمل کنند.
ناطقان:عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد سختگیری‌ها برای پرداخت وام ازدواج گفت: توصیه ما به بانک‌ها این است که در مورد وام ازدواج سختگیری نکنند و طبق ابلاغیه بانک مرکزی عمل کنند و ما هم با تخلفات برخورد می‌کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه بحث استخراج ارزهای دیجیتال در دستور کار کمیسیون اقتصادی دولت است، اظهار داشت: بندهایی از این موضوع در کمیسیون تصویب شده است، هدف ما این است که اولاً استخراج این نوع ارزها را بتوانیم قانوناً بر مبنای نرخ  برق صادراتی انجام دهیم، مهم تر از این باید ارزها به چرخه اقتصادی کشور بازگردد. این موضوع در دستور کار دولت قرار دارد، ان شاء الله نتیجه بگیریم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین