کد خبر: ۱۹۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد دوباره از سیاست مقابله جویانه هند در اعمال تعرفه بر واردات کالاهای آمریکایی گفت: این مسئله دیگر قابل قبول نیست.
ناطقان: به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر نسبت به اقدام هند در اعمال تعرفه تلافی‌جویانه بر واردات کالاهای آمریکایی انتقاد کرد.

این دو کشور از زمان اعمال تعرفه بر واردات فولاد و آلومینیوم از هند و آمریکا توسط کاخ سفید درگیر اعمال تعرفه مقابله جویانه علیه یکدیگر شدند.

ترامپ در توئیتر نوشت: هند مدت‌هاست از فرصت اعمال تعرفه بر کالاهای آمریکایی استفاده می‌کند. این مسئله دیگر قابل قبول نیست.

هند اخیرا تعرفه وارداتی 28 کالا از آمریکا را در واکنش به اقدام آمریکا در حذف این کشور از نظام جامع تعرفه‌های ترجیحی، افزایش داده است. از جمله کالاهای آمریکایی که مشمول افزایش تعرفه در هند شده‌اند می‌توان به سیب، بادام و گردو اشاره کرد.

این تعرفه‌ها با هدف بالا بردن 217 میلیون دلاری درآمد دولت هند از محل واردات از آمریکا اعمال شده‌اند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین