کد خبر: ۱۹۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
کامبیز دیرباز، بازیگر فیلم سینمایی اخراجی‌ها، عکس هایی دیده نشده از «مجید سوزوکی» واقعی منتشر کرد.
ناطقان: فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» در سال ۱۳۸۶ توسط مسعود ده‌نمکی ساخته شد. این فیلم داستان جوانان شرور جنوب شهر تهران است که با رفتن به جبهه، مسیر زندگی‌شان عوض می‌شود.

شخصیت اول این فیلم، «مجید سوزوکی» بود که نقش آن را کامبیز دیرباز ایفا کرد. «اخراجی‌ها» داستانی واقعی بود که ده‌نمکی بر اساس مشاهدات خودش در جبهه مقابل دوربین برد و نام واقعی قهرمان داستان «مجید خدمت»‌ از جوانان محله اتابک تهران بود که هفتم تیرماه ۱۳۶۷ در سن ۲۶ سالگی د‌ر ارتفاعات شاخ شمیران (واقع در غرب ایلام) به شهاد‌ت رسید‌.

کامبیز دیرباز بازیگر نقش مجید سوزوکی، صبح امروز تصاویری دیده نشده از شهید مجید خدمت منتشر کرد و نوشت: «یل تابک، داش مجید خدمت، یا همون مجیدسوزوکی خودمون که بنده با افتخار نقشش رو بازی کردم. روحش شاد و یادش تا ابد گرامی باد.»



منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین