کد خبر: ۱۹۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک پرحجم در محور تهران ـ قم و محورهای منتهی به مشهد مقدس خبر داد.
ناطقان: سرهنگ رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص وضعیت فعلی تردد در جاده‌های کشور گفت:‌ بر اساس تصاویر به دست آمده از دوربین‌های کنترل ترافیک در سطح جاده‌های کشور، در حال حاضر در ورودی جاده چالوس از سمت کرج تا محدوده کیلومتر 10 این جاده شاهد بار ترافیک هستیم.

وی افزود: مشابه این وضعیت در جنوب به شمال محور هراز به خصوص در منطقه امامزاده هاشم(ع) قابل رویت بوده  است؛ این در حالیست که ترافیک در کل این مسیر پرحجم اما روان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: در هر دو مسیر رفت و برگشت محور تهران ـ‌ قم نیز شاهد ترافیک پرحجم اما روان و با کاهش سرعت هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: البته یکی از نقاط دیگر جاده‌های کشور که ترافیک پرحجمی در آن در جریان است مسیر رفت و برگشت جاده سرچم به اردبیل است.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ایام میلاد امام رضا (ع) محورهای منتهی به استان خراسان‌رضوی و به خصوص شهر مشهد از صبح امروز شاهد بار ترافیکی پرحجمی هستند.

سرهنگ رحمانی در خصوص اعمال محدودیت در جاده‌های شمالی نیز گفت: از ساعت 6 بعدازظهر امروز محور چالوس از محدوده مرزن‌آباد به سمت کرج  یکطرفه خواهد شد تا تخلیه بار ترافیکی این محور به سهولت انجام شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین