کد خبر: ۱۹۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۳
به کمک فرمول طبیعی و خانگی می‌توانید به درمان ریزش موی خود کمک کنید و از شر لک‌ها و چین و چروک صورتتان خلاص شوید.
ناطقان: زردچوبه ادویه مشهوری است که از قرن ها پیش در طب سنتی ایران، آیووردا، طب سنتی چین، هند و یونان مورد استفاده قرار می‌گرفته است.
 

زردچوبه دارای خواص ضد التهاب، آنتی اکسیدان، بهبود سلامت مغز، بیماری‌های قلبی، درمان سرطان، تاخیر در پیری و جوان ماندن با زردچوبه، درمان دیابت، بهبود ایمنی بدن، سم زدایی کبد، مسکن و ضد درد طبیعی، اختلال دستگاه گوارش، کاهش وزن و متابولیسم، درمان آکنه و خشکی پوست، بهبود سوختگی و التیام زخم، درمان بیماری‌هایی مثل ریزش مو  و شوره سر  است.
درمان ریزش مو با ادویه خوش رنگ و مشهور/ فرمول ماسک ضد لک و جوان کننده پوست
درمان ریزش مو با زردچوبه

آلوپسیا یا ریزش موی سکه‌ای بیماری است که بسیاری از خانم‌ها و آقایان گرفتار آن می‌شوند و درمان آن در بسیاری از موارد دشوار است، اما به گفته متخصصان زردچوبه در کنار سایر روش‌های دارویی به کاهش ریزش موی سکه‌ای یا جلوگیری از افزایش آن کمک می‌کند.

مواد تشکیل دهنده

    ۲ قاشق چای خوری زردچوبه
    نصف فنجان ژل آلوئه ورا (۱۰۰ گرم)
    یک چهارم فنجان آب هویج
    یک چهارم فنجان روغن بادام

روش آماده سازی و طرز استفاده

ابتدا زردچوبه را با ژل آلوئه ورا ترکیب کنید و روغن بادام را به این ترکیب بیافزایید و در نهایت آب هویج را به این ترکیب اضافه کنید و مخلوط را خوب هم بزنید تا ترکیب یک دستی حاصل شود؛ این ترکیب را می‌توانید تا یک هفته در یخچال نگهداری کنید.

ابتدا این فرمول طبیعی را به طور کامل سراسر پوست سر خود ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت نیم ساعت بر روی سرتان باقی بماند البته ایده آل آن است که شب تا صبح روی سر باقی بماند و با کلاه حمام و یا یک حوله سر را ببندید و صبح فردا سرتان را بشویید.

با این روش درمانی با زردچوبه ۲ تا سه بار در هفته می‌توانید از ریزش موی سکه‌ای یا آلوپسیا جلوگیری کنید.

درمان ریزش مو با ادویه خوش رنگ و مشهور/ فرمول ماسک ضد لک و جوان کننده پوست
ماسک جوان کننده پوست با زردچوبه

کرم زردچوبه و شیر به کاهش لک‌های صورت به ویژه لک‌هایی که ناشی از افزایش سن باشند، کمک می‌کند، زردچوبه حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی است که از سلول‌های پوستی محافظت می‌کند و مناع از بروز پیری زورس وافزایش چین و پوست صورت می‌شود.

مواد تشکیل دهنده

    یک قاشق غذاخوری پودر زردچوبه (۱۵ گرم)
    پنج قاشق غذاخوری شیر (۷۵ میلی لیتر)

روش آماده سازی و طرز استفاده

مواد تشکیل دهنده را در یک ظرف بریزید و مخلوط آن را ترکیب کنید تا خمیر یک دستی حاصل شود.

این ماسک طبیعی ضد لک را روی مناطق آسیب دیده پوست بمالید و پس از ۴۰ دقیقه صورت خود را با آب گرم بشوئید، توصیه می‌شود تا این فرمول گیاهی ضد لک را حداقل سه بار در هفته انجام دهید تا پوستی زیبا و شاداب داشته باشید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین