کد خبر: ۱۹۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: هدف‌گذاری کرده ایم تا در سال ۹۸ یک میلیون تن آسفالت در شهر تهران پخش کنیم.
ناطقان: صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در حاشیه مراسم برداشتن آخرین تیرک پل گیشا در جمع خبرنگاران، گفت: هدف‌گذاری کرده بودیم تا در سال ۹۸ یک میلیون تن آسفالت در شهر تهران پخش کنیم.

وی افزود: خوشبختانه تا اول تیر ماه حدود ۲۵۰ هزار تن آسفالت پخش کردیم البته بخشی از خرابی های سطح شهر تهران به دلیل برخی از حفاری‌های شرکت‌های دیگر بوده است.

معاون فنی و عمرانی در پاسخ به این سوال که هنوز مردم آثار پخش این ۲۵۰ هزار تن آسفالت را ندیده‌اند، گفت: دلیلش این است که تهران خیلی نقاط پر چاله و چوله زیاد دارد و طبیعی است که طول می‌کشد تا مردم تغییر را حس کنند.

وی به گرانی قیر و مشکلات ناشی از آن برای تولید آسفالت اشاره کرد و افزود: برای اینکه مقابل این گرانی ها بایستیم فعالیت کارخانه‌های آسفالت‌سازی شهرداری را بیشتر کردیم.

صبوری دیلمی گفت: امروز کارخانه‌های آسفالت سازی روزانه ۳ هزار تن آسفالت تولید می‌کنند که بیش از نیاز روزانه شهر تهران است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تصریح کرد: از هفته آینده لکه‌گیری آسفالت اتوبا‌ن‌ها را آغاز خواهیم کرد.

وی در خصوص ساخت پل سبز زندگی در جای پل گیشا، گفت: ما بخش‌هایی از این پل را یعنی قریب به ۱۷۰۰ تن از مجموع ۳۴۰۰ تن را نگه خواهیم داشت و احتمالا برای ایجاد یک پل جایگزین استفاده خواهیم کرد.

صبوری افزود: شاید در این مسیر یک پل دوچرخه سواری ایجاد کنیم البته به شرطی که شیب این پل اجازه ساخت چنین راهی را بدهد.
منبع: فارس
برچسب ها: اسفالت ، تهران ، پخش
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین