کد خبر: ۱۹۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
رئیس‌جمهور برای سفری یک روزه به جهت بازدید و افتتاح چند پروژه صنعتی و عمرانی و همچنین دیدار با مردم، لحظاتی قبل وارد خراسان شمالی شد.
ناطقان: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی دقایقی قبل وارد خراسان شمالی شد.

رئیس‌جمهور برای سفر یک روزه خود در این استان، پس از استقبال در فرودگاه بجنورد توسط مقامات استانی، به شیروان عزیمت می‌کند و به سخنرانی عمومی در میان مردم این شهرستان می‌پردازد.

پس‌ازاین برنامه رئیس‌جمهور برای افتتاح و بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان، به این مجموعه صنعتی می‌رود و فاز نخست آن را افتتاح کرده و از فاز دوم و سوم این نیروگاه تولید برق در شهرستان شیروان بازدید می‌کند.

رئیس‌جمهور همچنین در ادامه برنامه‌های خود، عصر امروز در جلسه شورای اداری و بخش خصوصی خراسان شمالی حاضر می‌شود و در انتها نیز طی نشست خبری، علاوه بر تشریح مصوبات و دستاوردهای سفر به این استان به سؤالات 5 تن از خبرنگاران پاسخ می‌دهد.

در این سفر تعدادی از وزرا نیز وی را همراهی می‌کنند و برای افتتاح، بازدید و سرکشی از پروژه‌های شهرستان‌های استان به این مناطق سفر می‌کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین