کد خبر: ۱۹۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
استاندار تهران گفت: امسال با حذف ویزای اربعین از سوی کشور عراق پیش بینی می شود که حجم زیادی از زائرین ایرانی برای پیاده روی اربعین اقدام کنند.
ناطقان: انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، در نشست مشترک سفیر عراق و استاندار تهران، اظهار کرد: آمادگی کامل داریم تا سطح روابط تجاری به کشور عراق را در همه زمینه ها ارتقا ببخشیم.

وی افزود: استان تهران بیشترین فارغ التحصیل رشته های فنی و مهندسی را  دارد و می تواند از این ظرفیت در کشور عراق استفاده کنیم.  

استاندار تهران تصریح کرد: استان تهران همچنین آمادگی لازم برای مشارکت در زمینه ساخت مسکن را در کشور عراق دارد.

وی بیان کرد: انتخاب سفیر جدید عراق در ایران که سابقه کار در کشورهای اروپایی را دارد نشان از اهمیت راهبردی دو کشور ایران و عراق دارد.

بندپی اظهار کرد: امیدوارم در شرایط حساس کنونی بیش از گذشته  شاهد ارتقای سطح روابط در زمینه های مختلف بین دو کشور باشیم.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این نشست اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص برگزاری هر چه  باشکوه تر  مراسم اربعین است. اربعین نماد وحدت و همدلی بین مردم  مسلمان دنیا  است.

استاندار تهران تصریح کرد: آمادگی کامل داریم تا در زمینه های اقتصادی و جذب سرمایه گذاری خارجی با هماهنگی اتاق بازرگانی و شرکت شهرک های صنعتی اقدام کنیم.

بندپی اظهار کرد: امسال با حذف ویزای اربعین از سوی کشور عراق پیش بینی می شود که حجم زیادی از زائرین ایرانی برای پیاده روی اربعین اقدام کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین