کد خبر: ۱۹۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات ۱۴ متهم پرونده ارزی در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی آغاز شد.
ناطقان: هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات ۱۴ متهم پرونده ارزی در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی به ریاست قاضی موحد آغاز شد.

۲۶ خردادماه ۹۸، دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان از آغاز رسیدگی به پرونده اخلال گران اقتصادی استان در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران اقتصادی به ریاست قاضی موحد در تهران خبر داد.

وی افزود: اتهام برخی متهمان، "معاونت" در اخلال نظام اقتصادی کشور قید شده بود که با توجه به توضیحات و مستندات ارائه شده، نظر ریاست و قضات دادگاه بر این شد که اقدام آنها از مصادیق "مشارکت" در اخلال نظام اقتصادی کشور بوده و موارد به متهمان و وکلای آنها نیز اطلاع داده شد.

به گفته موحدی راد؛ ۱۲ نفر در این پرونده جزو متهمان اصلی هستند که یک نفر از آنها در حوزه سیستان وبلوچستان بوده است.

در دو جلسه علنی این دادگاه حجت الاسلام موحدی راد، دادستان سیستان و بلوچستان کیفرخواست پرونده را قرائت کرد.

همچنین برخی از متهمان بخشی از دفاعیات خود را در پنج جلسه دادگاه در محل شعبه اصلی رسیدگی به پرونده ارائه کردند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین