کد خبر: ۱۹۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
سرلشکر موسوی:
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما شروع کننده هیچ جنگی نبوده‌ایم و نیستیم اما تکیه ما صرفا بر دفاع نیست، گفت: قدرت هجومی و توان ضربه زدن ما بعد از شروع حمله متجاوزان ویران کننده و پشیمان کننده خواهد بود
ناطقان: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم صبحگاه عمومی تیپ 25 واکنش سریع نیرو مخصوص نیروی زمینی ارتش در تبریز، گفت: شرایط امروز جهان و منطقه، آمادگی بیش از پیش را الزامی کرده است.

وی افزود: دشمنان عنود، مستکبر و زخم خورده انقلاب، طرح و نقشه‌های شیطانی در سر دارند که آمادگی‌های مختلف ملی و نظامی می‌تواند این دسیسه‌ها را خنثی کند.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: هرچه آمادگی رزمی بالاتر باشد توان دفاع و توان هجوم بعد از دفاع اولیه را افزایش می‌دهد.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: ما شروع کننده هیچ جنگی نبوده‌ایم و نیستیم اما تکیه ما صرفا بر دفاع نیست، ابتدا در زمان شروع حمله دشمن دفاع خواهیم کرد، اما قدرت هجومی و توان ضربه زدن ما بعد از شروع حمله متجاوزان ویران کننده و پشیمان کننده خواهد بود.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: ما در دفاع مقدس یکبار به جهان ثابت کردیم که بر سر آرمان‌های خود تا کجا ایستاده‌ایم، امروز بسیار قدرتمندتر از آن زمان در دفاع از آرمان‌ها و دفاع از این ملت و کشور سر سوزنی کوتاه نخواهیم آمد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین